• 19 augustus 2022

Sneller zaken doen met Adobe Acrobat Pro

Adobe Acrobat Pro is verkrijgbaar via het Adobe Value Incentive Plan (VIP). Het levert veilige, moeiteloze productiviteit en samenwerking, evenals ongeëvenaarde integraties met toonaangevende zakelijke toepassingen van Microsoft, Google en meer. Of teams nu on-site, op afstand werken of hybride zijn Acrobat Pro is ontworpen om modern werk te ondersteunen.

Verhoog de productiviteit en samenwerking van teams

Adobe Acrobat Pro geeft organisaties toegang tot essentiële PDF tools en -bestanden op hun desktop, mobiele apparaat of internetbrowser zodat ze overal verbonden en productief kunnen blijven. Met Acrobat Pro kunnen teams:

  • Toegang krijgen tot pdf’s op verschillende apparaten: bekijk en werk overal, altijd en op elk apparaat aan pdf’s, inclusief macOS, Windows, iOS en Android. De Liquid Mode optimaliseert de weergave op kleine schermen.
  • Werk beter samen in Microsoft Teams: maak, deel en werk samen aan Pdf’s in Microsoft Teams.
  • Werk in real-time samen: deel online veilig Pdf-bestanden en werk samen met teamleden op een enkel digitaal document in real-time.
  • Werk slimmer in productiviteitsapps: open, bewerk en bewaar bestanden rechtstreeks in Microsoft OneDrive, Google Drive, Box of Dropbox tijdens het werken in Acrobat Pro op desktop of mobiel.
  • Maak eenvoudig Pdf-formulieren: scan documenten op mobiele apparaten om digitaal invulbare en bewerkbare documenten te maken formulieren via Adobe Scan (aangedreven door Adobe Sensei).
  • Bewerk en onderteken overal. Reageer op, vul en onderteken Pdf’s vanuit een browser zonder aan te melden of software installatie.

Efficiënter werken in Microsoft-toepassingen

Voeg tijdbesparende tools voor pdf’s en e-handtekeningen toe aan de zakelijke Microsoft-applicaties waar organisaties op vertrouwen. Geef teams de kracht om:

  • Meer te doen in Microsoft 365: maak eenvoudig met een wachtwoord beveiligde Pdf’s van hoge kwaliteit en verzend ze voor e-handtekening rechtstreeks vanuit Microsoft 365.
  • Documenten te beheren in Microsoft Teams: Pdf’s maken, exporteren, ordenen, combineren, comprimeren en beveiligen.
  • Pdf’s te converteren naar bewerkbare bestanden: converteer snel Pdf-bestanden naar bewerkbare Word, Excel, PowerPoint of RTF-bestanden zonder de originele bestanden op te sporen of opnieuw te maken.
  • Werken met documenten in SharePoint en OneDrive: rechtstreeks Pdf’s maken, combineren en ordenen vanuit SharePoint of OneDrive

Voeg e-handtekeningen toe aan digitale document workflows

Krachtige mogelijkheden voor elektronische handtekeningen zijn nu ingebouwd in Acrobat Pro, zodat organisaties sneller zaken kunnen doen met:

  • Onbeperkt aantal transacties – Onderteken en verzamel onbeperkte e-handtekeningen en volg reacties in real-time.
  • Bulkverzending – Vraag legale, vertrouwde e-handtekeningen aan van meerdere ondertekenaars van één overeenkomst.
  • Webformulieren en betalingen – Maak webformulieren om e-handtekeningen te verzamelen en klanten te laten betalen met Braintree (indien beschikbaar) in één enkele transactie.
  • Aangepaste branding – Stuur overeenkomsten met gepersonaliseerde branding om ervoor te zorgen dat klanten een consistente ervaring hebben op alle contactpunten.
  • Tracking en archivering – Ontvang e-mailmeldingen zodra goedkeurders ondertekenen, en houd een gedetailleerde audit trail bij voor elke transactie.

Krijg ongeëvenaarde beveiliging

Acrobat Pro biedt beveiliging en compliance op ondernemingsniveau. Bescherm systemen en gegevens in PDF en workflows voor elektronische handtekeningen en zorg voor naleving van:

  • Sandboxing – Beperk malware en niet-vertrouwde gegevens met sandboxing.
  • Mobiliteitsbeheer – Zorg ervoor dat mobiel werken veilig blijft met het beste mobiliteitsbeheer in zijn klasse.
  • Single sign-on (SSO) – Beveiligde integratie met bestaande huisstijlsystemen en authenticatie van gebruikers via eenmalige aanmelding (vereist Acrobat Pro voor ondernemingen).
  • Continue updates – Krijg toegang tot nieuwe functies zodra ze beschikbaar zijn en ontvang regelmatig beveiligingsupdates.
  • Voortdurende naleving van de branche – Hou gegevens veilig met een oplossing voor e-mail en e-handtekeningen die voldoen aan de steeds veranderende industrienormen en -voorschriften. Ga voor meer informatie naar Adobe nalevingscertificeringen, normen en voorschriften.

Vereenvoudigde licenties, implementatie en aankoop

Met een Acrobat Pro-abonnement via het VIP-aankoopprogramma van Adobe is het eenvoudig om de juiste tools in de juiste handen te hebben binnen de organisatie.

  • Gestroomlijnde aankoop en administratie – Consolideer al uw Adobe-abonnementen in één VIP overeenkomst en beheer al uw Adobe-licenties op één plek.
  • Vereenvoudigd licentiebeheer: wijs licenties toe, wijs ze opnieuw toe, verwijder en volg licenties in slechts een paar klikken met de web-gebaseerde Adobe Admin Console en voeg nieuwe licenties toe wanneer u ze nodig hebt.
  • Flexibele implementatie: implementeer apps en updates centraal of laat gebruikers ze zelf installeren.
  • Virtualisatie – Bied veilige externe toegang tot Acrobat Pro met virtualisatieondersteuning voor benoemde gebruikerslicenties.
  • Eenvoudige instelling van e-handtekeningen: beheer eenvoudig gebruikers en instellingen voor e-handtekeningen.
  • Prijsbescherming – Verleng uw licentietermijn met maximaal drie jaar om de budgettering voorspelbaar te houden.

Daarnaast biedt Adobe Acrobat Pro de nodige ondersteuning voor ondernemingen van technische support tot aan tutorials.

Werk samen met de vertrouwde leider op het gebied van digitale documenten

Adobe heeft PDF meer dan 25 jaar geleden uitgevonden en is de wereldleider op het gebied van veilige digitale documenttechnologie. Met meer dan 1.000 document gerelateerde patenten, pioniert Adobe voortdurend met nieuwe en bijgewerkte standaarden voor PDF-documenten en digitale handtekeningen. Adobe-oplossingen helpen bij het optimaliseren digitale workflows voor het voorbereiden, beschermen, delen en ondertekenen van zakelijke documenten. Daarom vertrouwen organisaties van elke omvang op Adobe Acrobat en Acrobat Sign om bedrijfsprocessen te versnellen, productiviteit te maximaliseren, en uitzonderlijke klantervaringen te leveren.

Neem contact op met het Adobe team van Tech Data om alle mogelijkheden te bespreken en voor meer informatie over het vernieuwde Adobe Acrobat Pro.

  • Algemeen

Cookievoorkeuren

Onze website maakt gebruik van cookies. Hieronder leggen we kort uit welke cookies dit zijn. U kunt ervoor kiezen om het plaatsen van analytische en/of marketing cookies niet toe te staan. U kunt uw voorkeuren op elk gewenst moment wijzigen door in de footer van onze website op “Cookievoorkeuren” te klikken. U kunt daar uw toestemming(en) intrekken of alsnog verlenen. Wij plaatsen een cookie om uw cookievoorkeuren vast te leggen. Meer informatie over de cookies en de doeleinden waarvoor specifieke cookies worden geplaatst, wie deze cookies plaatst (de provider) en de plaatsingsduur van de verschillende cookies kunt u lezen in onze Cookieverklaring.

  • Altijd aan

    Onze websites kunnen niet goed functioneren zonder bepaalde cookies. Deze cookies zijn nodig voor de goede werking van de website, om te voldoen aan de wet (zoals het kunnen aantonen welke cookievoorkeuren u heeft ingesteld) of noodzakelijk voor de beveiliging van onze systemen. U kunt deze cookies niet uitschakelen.

  • Deze cookies, ook bekend als statistische cookies, stellen ons in staat om de functionaliteit van onze website verder te ontwikkelen en te verbeteren door het gebruik van de website te analyseren. Deze cookies sturen informatie terug naar onze gegevensanalysetools Google Analytics van Google LLC of Hotjar van Hotjar Ltd.

  • Met behulp van marketing cookies (tracking cookies) kunnen we informatie over uw internetgedrag verzamelen. Hierdoor kunnen we onze online marketingcampagnes en webcontent op uw interesses afstemmen.