• 20 mei 2021

3 reden waarom uw klanten Acrobat DC for teams waarderen.

1. Krachtige tools om de productiviteit te verhogen

Electronische ondertekening van documenten
Ze besparen tijd bij het afdrukken, scannen of het zoeken naar handtekeningen. Ze kunnen iedereen ook binnen enkele seconden electronisch laten ondertekenen vanaf elk apparaat, zonder extra software of logins.

Cloud samenwerking
Maak samenwerking makkelijker door meerdere werknemers in staat te stellen opmerkingen te maken, hetzelfde PDF-document in realtime te bekijken en te bewerken.

Microsoft 365-integratie
Biedt gebruikers in het hele bedrijf een betere PDF-ervaring die de workflows in Office 365, SharePoint en OneDrive verbetert.

Mobiele tools en cloud ingeschakeld
Geef medewerkers de mogelijkheid om op elk moment, vanaf elk apparaat en waar ze ook zijn PDF’s te openen, te converteren en te bewerken.

2. Verbeterde bedrijfsbescherming en beveiliging

Bescherm gevoelige informatie in documenten
Gebruikers kunnen bedrijfsinformatie op verschillende apparaten helpen beschermen door standaard documentbeveiligingseigenschappen voor de organisatie in te stellen of door geautomatiseerde acties te maken die teams eenvoudig kunnen toepassen op hun pdf-bestanden.

Ongeëvenaarde beveiliging
Help PDF-gebaseerde aanvallen te beperken met meerdere ingebouwde verdedigingsmechanismen en geavanceerde beveiligingstechnieken, zoals sandboxing, bescherming tegen datalekken en code-sanering.

3. Sneller en soepeler softwarebeheer en -implementatie

Beheerdersconsole
Voeg eenvoudig licenties en services toe, wijs ze opnieuw toe en beheer ze voor alle Adobe-producten, voor alle gebruikers, vanuit een centrale cloudapplicatie.

Azure AD-integratie
De Adobe Admin Console kan worden geïntegreerd met Microsoft Azure AD, waardoor het maken van accounts en het beheer van eindgebruikerstoegang tot alle Adobe-apps sneller gaat.

Abonnement
Maakt de IT-investering toekomstbestendig met continue updates, biedt betere prognoses en kostenbeheer en creëert de flexibiliteit om licentienummers te schalen in overeenstemming met de bedrijfsbehoeften.

Meer redenen om te upgraden naar Acrobat DC voor teams:

Ondersteuning van virtuele omgevingen
Implementeer Acrobat DC voor teams in virtuele omgevingen met gebruikersondersteuning voor Citrix XenApp en XenDesktop, VMware Horizon, Microsoft App-V en Microsoft Windows Terminal Server (WTS).

Stroomlijn de implementatie
Vereenvoudig implementatie en updates met ondersteuning voor Microsoft SCCM / SCUP en Apple Remote Desktop. Krijg doorlopend toegang tot de nieuwste innovaties met nieuwe functies en beveiligingsupdates die u volgens uw eigen planning kunt implementeren.

Stel teams in staat om met pdf’s te werken op mobiele apparaten
Ze kunnen hun personeel uitrusten zonder beperkt te zijn tot specifieke platforms, apparaten of locaties. Met de mobiele app Adobe Acrobat Reader kunnen ze de mogelijkheid uitbreiden om pdf’s te bewerken, van commentaar te voorzien, in te vullen, te ondertekenen en te delen op mobiele apparaten, zodat ze overal kunnen werken.

Bied de kracht van een kantoorscanner op mobiele apparaten
Stel teams in staat om overal hoogwaardige pdf’s te maken. Adobe Scan converteert papier naar bewerkbare pdf’s en automatiseert workflows van papier naar digitaal om teams te helpen meer gedaan te krijgen, waar ze ook zijn.

Vereenvoudig het volgen en beheren van documenten
Help teams om belangrijke workflows vanaf elke locatie bij te houden met één enkele plek om al hun documenttaken digitaal te organiseren, bij te houden en te beheren.

PDF-technologie van Adobe
Van Adobe, dat al meer dan 25 jaar vertrouwde, veilige oplossingen voor digitale documenten levert.

Wilt u met ons team praten over Adobe Acrobat? Neem contact met ons op.

Cookievoorkeuren

Onze website maakt gebruik van cookies. Hieronder leggen we kort uit welke cookies dit zijn. U kunt ervoor kiezen om het plaatsen van analytische en/of marketing cookies niet toe te staan. U kunt uw voorkeuren op elk gewenst moment wijzigen door in de footer van onze website op “Cookievoorkeuren” te klikken. U kunt daar uw toestemming(en) intrekken of alsnog verlenen. Wij plaatsen een cookie om uw cookievoorkeuren vast te leggen. Meer informatie over de cookies en de doeleinden waarvoor specifieke cookies worden geplaatst, wie deze cookies plaatst (de provider) en de plaatsingsduur van de verschillende cookies kunt u lezen in onze Cookieverklaring.

  • Altijd aan

    Onze websites kunnen niet goed functioneren zonder bepaalde cookies. Deze cookies zijn nodig voor de goede werking van de website, om te voldoen aan de wet (zoals het kunnen aantonen welke cookievoorkeuren u heeft ingesteld) of noodzakelijk voor de beveiliging van onze systemen. U kunt deze cookies niet uitschakelen.

  • Deze cookies, ook bekend als statistische cookies, stellen ons in staat om de functionaliteit van onze website verder te ontwikkelen en te verbeteren door het gebruik van de website te analyseren. Deze cookies sturen informatie terug naar onze gegevensanalysetools Google Analytics van Google LLC of Hotjar van Hotjar Ltd.

  • Met behulp van marketing cookies (tracking cookies) kunnen we informatie over uw internetgedrag verzamelen. Hierdoor kunnen we onze online marketingcampagnes en webcontent op uw interesses afstemmen.